Evaluare riscuri

EVALUARE RISCURI

Conform Legi 319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca, angajatorii au obligatia de a realiza si a fi in posesia unor documente de evaluare a riscurilor de accidente si imbolnaviri profesionale identificate pentru fiecare loc de munca / meserie / activitate, pentru a putea stabili masuri de anihilare sau de mentinere sub control a acestora.

La elaborarea dosarului de evaluare a riscurilor de accidente si imbolnaviri profesionale utilizam metode moderne de analizã participativa care

- identifica factorii de risc pentru fiecare componenta a sistemului de munca din cadrul locului de muncã analizat: lucrator, sarcina de munca, mijloace de munca, mediul de lucru

- cuantifica si ierarhizeazã riscurile identificate

permitand in final stabilirea unor masuri de prevenire eficiente, cu aplicare imediata sau de perspectiva, prioritatea aplicarii lor fiind dictata de nivelul de risc atribuit fiecarui factor de risc identificat.

In funcţie de numarul de locuri de munca, de complexitatea si riscurile activitatilor, pretul dosarului de evaluare a riscurilor este

 
de la 100 Euro pentru activitati administrative / munca de birou
 
de la 200 Euro pentru activitati de execuţie (productie, depozitare, transport, desfacere produse, spitale, cabinete stomatologice, medicale sau de familie)
 
NOU! Pentru mai mult de trei locuri de muncã/meserii/ activitãţi evaluate, beneficiaţi de o reducere de 20% pentru fiecare dosar de evaluare.